Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Н. В. - Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст]
Карпенко, Н. В. - Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Карпенко, Н. В.
Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів[Текст]. Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко, Н. В.
Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів[Текст]. Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
74.48я431 Я45
Карпенко, Н. В.
Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст] / Н. В. Карпенко // Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів[Текст] : матеріали XL Міжнародної науково-методичної конференції (м. Полтава, 25–26 лютого 2015 року) / прогр. комітет О. О. Нестуля, І. Л. Гороховський. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 266–269. – На укр. яз.
загальний = Освіта : вища
загальний = Практика
загальний = Професія : маркетолог
74.48я431 Я45
Карпенко, Н. В.
Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст] / Н. В. Карпенко // Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів[Текст] : матеріали XL Міжнародної науково-методичної конференції (м. Полтава, 25–26 лютого 2015 року) / прогр. комітет О. О. Нестуля, І. Л. Гороховський. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 266–269. – На укр. яз.
загальний = Освіта : вища
загальний = Практика
загальний = Професія : маркетолог