Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Пацалюк, К. О. - Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст]
Пацалюк, К. О. - Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст]
Статья
Автор: Пацалюк, К. О.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Пацалюк, К. О.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Пацалюк, К. О.
Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2015. – № 1. – С. 75–77 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Діяльність : збутова
загальний = Засоби : рекламні
загальний = Реклама
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Стимулювання
загальний = Політика : маркетингова
Пацалюк, К. О.
Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2015. – № 1. – С. 75–77 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Діяльність : збутова
загальний = Засоби : рекламні
загальний = Реклама
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Стимулювання
загальний = Політика : маркетингова