Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Чеботарьов, В. А. - Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс]
Чеботарьов, В. А. - Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Чеботарьов, В. А.
Економіка промисловості. Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чеботарьов, В. А.
Економіка промисловості. Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Чеботарьов, В. А.
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс] / В. А. Чеботарьов // Економіка промисловості. – 2015. – № 2. – С. 97–107 . – Режим доступу: http://www.econindustry.org/arhiv/html/2015/1_70.pdf (27.11.15). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Компанія
загальний = Формування
загальний = Товарознавство : продовольчих товарів
загальний = Політика : маркетингова
Чеботарьов, В. А.
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс] / В. А. Чеботарьов // Економіка промисловості. – 2015. – № 2. – С. 97–107 . – Режим доступу: http://www.econindustry.org/arhiv/html/2015/1_70.pdf (27.11.15). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Компанія
загальний = Формування
загальний = Товарознавство : продовольчих товарів
загальний = Політика : маркетингова