Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Терещук, В. I. - Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний...
Терещук, В. I. - Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний...
Статья
Автор: Терещук, В. I.
Економічний часопис─XXI. Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Терещук, В. I.
Економічний часопис─XXI. Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Терещук, В. I.
Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний ресурс] / В. I. Терещук, М. І. Терещук // Економічний часопис─XXI. – 2015. – № 3/4 (2). – С. 4–7 . – Режим доступу: http://soskin.info/userfiles/file/2015/3-4_2_2015/Tereshchuk,Tereshchuk.pdf (1.12.2015). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Засоби : масової інформації
загальний = Україна
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Імідж : країни
загальний = Комунікація : телекомунікація
загальний = Бренд
Терещук, В. I.
Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний ресурс] / В. I. Терещук, М. І. Терещук // Економічний часопис─XXI. – 2015. – № 3/4 (2). – С. 4–7 . – Режим доступу: http://soskin.info/userfiles/file/2015/3-4_2_2015/Tereshchuk,Tereshchuk.pdf (1.12.2015). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Засоби : масової інформації
загальний = Україна
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Імідж : країни
загальний = Комунікація : телекомунікація
загальний = Бренд