Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації
Книга
Автор:
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник
Видавництво: "Іван Федоров", 1997 г.
ISBN 966-95130-0-6
Автор:
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник
Видавництво: "Іван Федоров", 1997 г.
ISBN 966-95130-0-6
Книга
65.291.3я73 П81
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : Підручник / за ред. А. О. Старостіна. – Москва : "Іван Федоров", 1997. – 400 с. : іл. – На укр. яз. – ISBN 966-95130-0-6 : 28.05.
ББК 65.291.3я73 П81
ББК 65.30-82я73
Загальний = Маркетинг
Загальний = Економіка : промисловості
Загальний = Маркетинг : міжнародний
Загальний = Продукція : промислова
Загальний = Маркетинг : промисловий
294888 Загальний читальний зал
294996 Загальний читальний зал
65.291.3я73 П81
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : Підручник / за ред. А. О. Старостіна. – Москва : "Іван Федоров", 1997. – 400 с. : іл. – На укр. яз. – ISBN 966-95130-0-6 : 28.05.
ББК 65.291.3я73 П81
ББК 65.30-82я73
Загальний = Маркетинг
Загальний = Економіка : промисловості
Загальний = Маркетинг : міжнародний
Загальний = Продукція : промислова
Загальний = Маркетинг : промисловий
294888 Загальний читальний зал
294996 Загальний читальний зал




Заказать
На полку