Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Старицький, Т. М. - Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції [Електронний...
Старицький, Т. М. - Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції [Електронний...
Статья
Автор: Старицький, Т. М.
Інноваційна економіка. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції [Електронний...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Старицький, Т. М.
Інноваційна економіка. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції [Електронний...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Старицький, Т. М.
Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції [Електронний ресурс] / Т. М. Старицький // Інноваційна економіка. – 2015. – № 4. – С. 221–226 . – Режим доступу: http://ie.at.ua/IE_2015/InnEco_4-59-2015.pdf (09.03.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Маркетинг : соціальний
загальний = Мережа : соціальна
Старицький, Т. М.
Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції [Електронний ресурс] / Т. М. Старицький // Інноваційна економіка. – 2015. – № 4. – С. 221–226 . – Режим доступу: http://ie.at.ua/IE_2015/InnEco_4-59-2015.pdf (09.03.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Маркетинг : соціальний
загальний = Мережа : соціальна