Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Abid, М. - Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Abid, М. - Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Статья
Автор: Abid, М.
Актуальні проблеми економіки. Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Abid, М.
Актуальні проблеми економіки. Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text] = Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження / М. Abid, М. А. Rehman // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – Р. 89–99. – На англ. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Якість : товарів
загальний = Аналіз : факторний
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text] = Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження / М. Abid, М. А. Rehman // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – Р. 89–99. – На англ. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Якість : товарів
загальний = Аналіз : факторний