Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Носкова, Е. В. - Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
Носкова, Е. В. - Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
Статья
Автор: Носкова, Е. В.
Актуальні проблеми економіки. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Носкова, Е. В.
Актуальні проблеми економіки. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Носкова, Е. В.
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – С. 136–146 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На рус. яз.
загальний = Дослідження
загальний = Позиціювання
загальний = Бренд
Носкова, Е. В.
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – С. 136–146 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На рус. яз.
загальний = Дослідження
загальний = Позиціювання
загальний = Бренд