Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Рибачук, Н. В. - Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті [Текст]
Рибачук, Н. В. - Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті [Текст]
Статья
Автор: Рибачук, Н. В.
Інвестиції: практика та досвід. Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Рибачук, Н. В.
Інвестиції: практика та досвід. Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Рибачук, Н. В.
Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті [Текст] / Н. В. Рибачук, Лю Ліцзянь, Т. О. Журко // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – № 6. – С. 48–53 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Історія
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Ефективність
загальний = Оцінка : ефективності
Рибачук, Н. В.
Підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті [Текст] / Н. В. Рибачук, Лю Ліцзянь, Т. О. Журко // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – № 6. – С. 48–53 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Історія
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Ефективність
загальний = Оцінка : ефективності