Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Буднікевич, І. М. - Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Текст]
Буднікевич, І. М. - Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Буднікевич, І. М.
Науковий вісник Буковинського державного фінансово-економічного університету. Екон. науки [Текст].... Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Буднікевич, І. М.
Науковий вісник Буковинського державного фінансово-економічного університету. Екон. науки [Текст].... Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65 Н34
Буднікевич, І. М.
Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Текст] / І. М. Буднікевич // Науковий вісник Буковинського державного фінансово-економічного університету. Екон. науки [Текст]. Вип. 27 : зб. наук. пр. / голов. ред. В. В. Прядко. – Чернівці : БДФЕУ, 2014. – С. 351–361. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Економіка : регіональна
65 Н34
Буднікевич, І. М.
Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Текст] / І. М. Буднікевич // Науковий вісник Буковинського державного фінансово-економічного університету. Екон. науки [Текст]. Вип. 27 : зб. наук. пр. / голов. ред. В. В. Прядко. – Чернівці : БДФЕУ, 2014. – С. 351–361. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Економіка : регіональна