Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Максимова, Т. - Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
Максимова, Т. - Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Максимова, Т.
Торгівля і ринок України [Текст]. Вип. 36. Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Максимова, Т.
Торгівля і ринок України [Текст]. Вип. 36. Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.422(4Укр) Т60
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст] / Т. Максимова // Торгівля і ринок України [Текст]. Вип. 36 : темат. зб. наук. праць / за ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – С. 306–313. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Засоби
загальний = Комунікація
загальний = Ефективність
загальний = Імідж : підприємства
загальний = Бренд
65.422(4Укр) Т60
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст] / Т. Максимова // Торгівля і ринок України [Текст]. Вип. 36 : темат. зб. наук. праць / за ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – С. 306–313. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Засоби
загальний = Комунікація
загальний = Ефективність
загальний = Імідж : підприємства
загальний = Бренд