Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Niemets, L. M. - Shopping centers as a part of megacity’s tourism infrastructure (socio-geographical aspect) [Text]
Niemets, L. M. - Shopping centers as a part of megacity’s tourism infrastructure (socio-geographical aspect) [Text]
Статья
Автор: Niemets, L. M.
Актуальні проблеми економіки. Shopping centers as a part of megacity’s tourism infrastructure (socio-geographical aspect) [Text]
Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста (суспільно-географічний аспект)
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Niemets, L. M.
Актуальні проблеми економіки. Shopping centers as a part of megacity’s tourism infrastructure (socio-geographical aspect) [Text]
Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста (суспільно-географічний аспект)
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Niemets, L. M.
Shopping centers as a part of megacity’s tourism infrastructure (socio-geographical aspect) [Text] = Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста (суспільно-географічний аспект) / L. M. Niemets, A. V. Sokolenko, A. V. Mazurova // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 3. – Р. 178–185. – На англ. яз.
загальний = Туризм
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Географія : соціально-економічна
Niemets, L. M.
Shopping centers as a part of megacity’s tourism infrastructure (socio-geographical aspect) [Text] = Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста (суспільно-географічний аспект) / L. M. Niemets, A. V. Sokolenko, A. V. Mazurova // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 3. – Р. 178–185. – На англ. яз.
загальний = Туризм
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Географія : соціально-економічна