Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Райко, Д. В. - Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст]
Райко, Д. В. - Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст]
Статья
Автор: Райко, Д. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Райко, Д. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Райко, Д. В.
Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст] / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 1. – С. 22–31. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Забезпечення
загальний = Товари (непродовольчі)
загальний = Попит : споживчий
Райко, Д. В.
Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст] / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 1. – С. 22–31. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Забезпечення
загальний = Товари (непродовольчі)
загальний = Попит : споживчий