Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Антоненко, І. Я. - Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс]
Антоненко, І. Я. - Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Антоненко, І. Я.
Бізнес Інформ. Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Антоненко, І. Я.
Бізнес Інформ. Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Антоненко, І. Я.
Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник // Бізнес Інформ. – 2016. – № 5. – С. 202–206 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-5_0-pages-202_206.pdf (25.07.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Стратегія
загальний = Підприємство : туристичне
Антоненко, І. Я.
Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства [Електронний ресурс] / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник // Бізнес Інформ. – 2016. – № 5. – С. 202–206 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-5_0-pages-202_206.pdf (25.07.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Стратегія
загальний = Підприємство : туристичне