Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Романенко, Є. О. - Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управлінн...
Романенко, Є. О. - Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управлінн...
Статья
Автор: Романенко, Є. О.
Актуальні проблеми економіки. Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управлінн...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Романенко, Є. О.
Актуальні проблеми економіки. Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управлінн...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Романенко, Є. О.
Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 6. – С. 102–109. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Управління : державне (публічне)
загальний = Механізм
Романенко, Є. О.
Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 6. – С. 102–109. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Управління : державне (публічне)
загальний = Механізм