Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Rungsrisawat, S. - Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
Rungsrisawat, S. - Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
Статья
Автор: Rungsrisawat, S.
Актуальні проблеми економіки. Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Rungsrisawat, S.
Актуальні проблеми економіки. Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Rungsrisawat, S.
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text] = П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 6. – Р. 197–201. – На англ. яз.
загальний = Якість
загальний = Досвід : світовий
загальний = Азія
загальний = Управління : підприємством
загальний = Обслуговування
загальний = Підприємство : готель
Rungsrisawat, S.
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text] = П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 6. – Р. 197–201. – На англ. яз.
загальний = Якість
загальний = Досвід : світовий
загальний = Азія
загальний = Управління : підприємством
загальний = Обслуговування
загальний = Підприємство : готель