лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навигатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Личный кабинет : інформація


Электронный каталог: Rungsrisawat, S. - Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]

Rungsrisawat, S. - Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]

Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
Нет экз.
Статья
Автор: Rungsrisawat, S.
Актуальні проблеми економіки. Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text]
П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока
б.г.
ISBN отсутствует

На полку На полку


Статья

Rungsrisawat, S.
Five perceptions of service quality in hotel management: Bangkok hotels case study [Text] = П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем: за даними готелів Бангкока / S. Rungsrisawat // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 6. – Р. 197–201. – На англ. яз.


общий = Якість
общий = Досвід : світовий
общий = Азія
общий = Управління : підприємством
общий = Обслуговування
общий = Підприємство : готель


Привязано к:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Актуальні проблеми економіки
Нет экз.
Выпуск

Актуальні проблеми економіки № 6
2016 г.
ISBN отсутствует


Заказать Заказать

На полку На полку


© Все права защищены ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2021 (IP=3.237.234.213)