Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Курбан, О. В. - Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст]
Курбан, О. В. - Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Курбан, О. В.
Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку [Текст]. Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Курбан, О. В.
Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку [Текст]. Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
71.063.14я431 К90
Курбан, О. В.
Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст] / О. В. Курбан // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку [Текст] = Culural studies and social communication: innovation strategies of development : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2012 р.) / Харк. держ. акад. культури, [та ін.] ; редколегiя В. М. Шейко. – Харків : ХДАК, 2012. – С. 211–213. – На укр. яз.
загальний = Комунікація : соціальна
загальний = Бренд
71.063.14я431 К90
Курбан, О. В.
Бренд як інструмент соціальних комунікацій у сучасному суспільстві [Текст] / О. В. Курбан // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку [Текст] = Culural studies and social communication: innovation strategies of development : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2012 р.) / Харк. держ. акад. культури, [та ін.] ; редколегiя В. М. Шейко. – Харків : ХДАК, 2012. – С. 211–213. – На укр. яз.
загальний = Комунікація : соціальна
загальний = Бренд