лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Маркетинг і менеджмент інновацій

Маркетинг і менеджмент інновацій

Маркетинг і менеджмент інновацій
Доступно
 1 из 1
Выпуск
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 2
2016 г.
ISBN відсутній

Заказать Заказать

На полку На полку


Периодическое издание

Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск

Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 2.



ЧЗ1


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Маркетинг і менеджмент інновацій
Нет экз.
Периодическое издание

Маркетинг і менеджмент інновацій
Університетська книга, б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Пов'язані описи:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Establishment of responsible supply chain: processes standardization [Text]
Нет экз.
Статья
Falovych, V. A.
Establishment of responsible supply chain: processes standardization [Text]
Формування відповідального ланцюга поставок: стандартизація процесів
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Интеллектуальная система управления корпоративным предприятием с использованием сбалансированной ...
Нет экз.
Статья
Хорольский, В. П.
Интеллектуальная система управления корпоративным предприятием с использованием сбалансированной ...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Модель оцінювання потенціалу системи управління підприємством: опис та дослідження [Текст]
Нет экз.
Статья
Калюжна, Н. Г.
Модель оцінювання потенціалу системи управління підприємством: опис та дослідження [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі...
Нет экз.
Статья
Бойчук, А. Б.
Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Макрорівневі чинники впливу на конкурентоспроможність промисловості регіонів України [Текст]
Нет экз.
Статья
Ткач, С. М.
Макрорівневі чинники впливу на конкурентоспроможність промисловості регіонів України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Marketing communications in tourism – trend and reality [Text]
Нет экз.
Статья
Vavrečka, V.
Marketing communications in tourism – trend and reality [Text]
Маркетингові комунікації в туризмі – тенденції та реалії
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics pote...
Нет экз.
Статья
Bilovodska, O. A.
Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics pote...
Розроблення системи розподілу на підприємстві з урахуванням логістичного потенціалу регіону
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Credibility of salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters [...
Нет экз.
Статья
Bashi, S. G.
Credibility of salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters [...
Довіра до торгового персоналу в роздрібній торгівлі: судження на основі демографічних параметрів
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Asymmetry of information and its features in the tourist market [Text]
Нет экз.
Статья
Ivanova, V. V.
Asymmetry of information and its features in the tourist market [Text]
Асиметрія інформації та її особливості на туристичному ринку
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Нет экз.
Статья
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=18.207.160.97)