Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Захаренко-Селезньова, А. М. - Використання когнітивних спотворень для підвищення ефективності реклами [Текст]
Захаренко-Селезньова, А. М. - Використання когнітивних спотворень для підвищення ефективності реклами [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Захаренко-Селезньова, А. М.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Використання когнітивних спотворень для підвищення ефективності реклами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Захаренко-Селезньова, А. М.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Використання когнітивних спотворень для підвищення ефективності реклами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.291.3я431 М27
Захаренко-Селезньова, А. М.
Використання когнітивних спотворень для підвищення ефективності реклами [Текст] / А. М. Захаренко-Селезньова // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 15–17. – На укр. яз.
загальний = Психологія : галузева
загальний = Реклама
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Ефективність
65.291.3я431 М27
Захаренко-Селезньова, А. М.
Використання когнітивних спотворень для підвищення ефективності реклами [Текст] / А. М. Захаренко-Селезньова // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 15–17. – На укр. яз.
загальний = Психологія : галузева
загальний = Реклама
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Ефективність