Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ковальчук, С. В. - Краудсорсинг як сучасне спрямування клієнтоорієнтованого маркетингу [Текст]
Ковальчук, С. В. - Краудсорсинг як сучасне спрямування клієнтоорієнтованого маркетингу [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Ковальчук, С. В.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Краудсорсинг як сучасне спрямування клієнтоорієнтованого маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ковальчук, С. В.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Краудсорсинг як сучасне спрямування клієнтоорієнтованого маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.291.3я431 М27
Ковальчук, С. В.
Краудсорсинг як сучасне спрямування клієнтоорієнтованого маркетингу [Текст] / С. В. Ковальчук // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 17–20. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Менеджмент
загальний = Поведінка : споживачів
65.291.3я431 М27
Ковальчук, С. В.
Краудсорсинг як сучасне спрямування клієнтоорієнтованого маркетингу [Текст] / С. В. Ковальчук // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 17–20. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Менеджмент
загальний = Поведінка : споживачів