Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Іваннікова, М. М. - Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст]
Іваннікова, М. М. - Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Іваннікова, М. М.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Іваннікова, М. М.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.291.3я431 М27
Іваннікова, М. М.
Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст] / М. М. Іваннікова, П. М. Цвітченко // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 43–44. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Формування
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Підприємство : громадського харчування
загальний = Підприємство : Макдональдс
65.291.3я431 М27
Іваннікова, М. М.
Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст] / М. М. Іваннікова, П. М. Цвітченко // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 43–44. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Формування
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Підприємство : громадського харчування
загальний = Підприємство : Макдональдс