Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Краус, К. М. - Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств ...
Краус, К. М. - Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств ...
Книга (аналит. описание)
Автор: Краус, К. М.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств ...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Краус, К. М.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств ...
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.291.3я431 М27
Краус, К. М.
Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств [Текст] / К. М. Краус // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 120–122. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство : мале
загальний = Управління : персоналом
65.291.3я431 М27
Краус, К. М.
Передумови пріоритетності освоєння маркетингового мислення персоналом сучасних малих підприємств [Текст] / К. М. Краус // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 120–122. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство : мале
загальний = Управління : персоналом