Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ткачук, С. В. - Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Т...
Ткачук, С. В. - Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Т...
Статья
Автор: Ткачук, С. В.
Актуальні проблеми економіки. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Т...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ткачук, С. В.
Актуальні проблеми економіки. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Т...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ткачук, С. В.
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 7. – С. 194–200 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Виробництво
загальний = Обслуговування
Ткачук, С. В.
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 7. – С. 194–200 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Виробництво
загальний = Обслуговування