Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Коваль, Т. О. - Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціал...
Коваль, Т. О. - Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціал...
Статья
Автор: Коваль, Т. О.
Бізнес Інформ. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціал...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Коваль, Т. О.
Бізнес Інформ. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціал...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Коваль, Т. О.
Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Т. О. Коваль, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. – 2016. – № 9. – С. 112–118 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-9_0-pages-112_118.pdf (18.11.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Менеджмент : стратегічний
загальний = Потенціал : підприємства
Коваль, Т. О.
Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Т. О. Коваль, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. – 2016. – № 9. – С. 112–118 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-9_0-pages-112_118.pdf (18.11.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Менеджмент : стратегічний
загальний = Потенціал : підприємства