Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Kim, R. B. - The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
Kim, R. B. - The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
Статья
Автор: Kim, R. B.
Актуальні проблеми економіки. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Kim, R. B.
Актуальні проблеми економіки. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Kim, R. B.
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference [Text] / R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 9. – P. 60–68. – На англ. яз.
загальний = Ринок
загальний = Інформація
загальний = Країна : Китай
загальний = Бренд
Kim, R. B.
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference [Text] / R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 9. – P. 60–68. – На англ. яз.
загальний = Ринок
загальний = Інформація
загальний = Країна : Китай
загальний = Бренд