Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агенства [Текст]
Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агенства [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агенства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агенства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.291.3 М27
Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агенства [Текст] // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. – Київ : Центр учб. л-ри, 2016. – С. 95–105. – На укр. яз.
загальний = Підприємство
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Лобізм
65.291.3 М27
Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агенства [Текст] // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. – Київ : Центр учб. л-ри, 2016. – С. 95–105. – На укр. яз.
загальний = Підприємство
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Лобізм