Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Коваль, Т. О. - Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [Електрон...
Коваль, Т. О. - Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [Електрон...
Статья
Автор: Коваль, Т. О.
Бізнес Інформ. Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [Електрон...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Коваль, Т. О.
Бізнес Інформ. Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [Електрон...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Коваль, Т. О.
Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Т. О. Коваль, О. О. Пономаренко, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. – 2016. – № 10. – С. 397–405 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-10_0-pages-397_405.pdf (27.01.2017). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Потенціал : підприємства
Коваль, Т. О.
Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Т. О. Коваль, О. О. Пономаренко, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. – 2016. – № 10. – С. 397–405 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-10_0-pages-397_405.pdf (27.01.2017). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Потенціал : підприємства