Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Шимко, О. В. - Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід [Електронний р...
Шимко, О. В. - Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід [Електронний р...
Статья
Автор: Шимко, О. В.
Бізнес Інформ. Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід [Електронний р...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шимко, О. В.
Бізнес Інформ. Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід [Електронний р...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Шимко, О. В.
Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. – 2016. – № 11. – С. 408–413 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-408_413.pdf (13.04.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Політика
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Асортимент
Шимко, О. В.
Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. – 2016. – № 11. – С. 408–413 . – Режим доступу: http://business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-408_413.pdf (13.04.2016). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Політика
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Асортимент