Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Васюткіна, Н. В. - Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління ст...
Васюткіна, Н. В. - Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління ст...
Статья
Автор: Васюткіна, Н. В.
Економіка розвитку. Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління ст...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Васюткіна, Н. В.
Економіка розвитку. Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління ст...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Васюткіна, Н. В.
Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління сталим розвитком підприємства [Текст] / Н. В. Васюткіна, М. О. Зуй // Економіка розвитку. – 2017. – № 1. – С. 68–77. – На укр. яз.
загальний = Управління : підприємством
загальний = Маркетинг : екологічний
Васюткіна, Н. В.
Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління сталим розвитком підприємства [Текст] / Н. В. Васюткіна, М. О. Зуй // Економіка розвитку. – 2017. – № 1. – С. 68–77. – На укр. яз.
загальний = Управління : підприємством
загальний = Маркетинг : екологічний