лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навигатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Приватний кабінет: інформація


Электронный каталог: Pavliková, M. - Adaptation of marketing tools in retail companies [Electronic resource]

Pavliková, M. - Adaptation of marketing tools in retail companies [Electronic resource]

Adaptation of marketing tools in retail companies [Electronic resource]
Нет экз.
Статья
Автор: Pavliková, M.
Економічний часопис─XXI. Adaptation of marketing tools in retail companies [Electronic resource]
б.г.
ISBN отсутствует

полный текст

На полку На полку


Статья

Pavliková, M.
Adaptation of marketing tools in retail companies [Electronic resource] / M. Pavliková, V. Čihovská // Економічний часопис─XXI. – 2017. – № 164 (3/4). – P. 71–75 . – Mode of access: http://soskin.info/userfiles/file/Economic-Annals-pdf/DOI/ea-V164-16.pdf (10.07.2017). – Title from the sereen. – На англ. яз.


загальний = Маркетинг
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Маркетинг : стратегічний
загальний = Адаптація
загальний = Стандартизація


Привязано к:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Економічний часопис─XXI
Нет экз.
Выпуск

Економічний часопис─XXI № 164 (3/4)
2017 г.
ISBN отсутствует


На полку На полку


© Все права защищены ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=3.235.188.113)