Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Окландер, М. А. - Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію [Електронний ресурс]
Окландер, М. А. - Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Окландер, М. А.
Бізнес Інформ. Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Окландер, М. А.
Бізнес Інформ. Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Окландер, М. А.
Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Бізнес Інформ. – 2017. – № 1. – С. 342–346 . – Режим доступу: http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2017-1_0-pages-342_346.pdf (15.08.2017). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Реклама
загальний = Стратегія
Окландер, М. А.
Сутність та фактори впливу на рекламну стратегію [Електронний ресурс] / М. А. Окландер // Бізнес Інформ. – 2017. – № 1. – С. 342–346 . – Режим доступу: http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2017-1_0-pages-342_346.pdf (15.08.2017). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Реклама
загальний = Стратегія