Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гросул, В. А. - Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Електронний р...
Гросул, В. А. - Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Електронний р...
Статья
Автор: Гросул, В. А.
Бізнес Інформ. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Електронний р...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гросул, В. А.
Бізнес Інформ. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Електронний р...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гросул, В. А.
Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Бізнес Інформ. – 2017. – № 1. – С. 347–352 . – Режим доступу: http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2017-1_0-pages-347_352.pdf (15.08.2017). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Потенціал
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство : торгове
Гросул, В. А.
Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Бізнес Інформ. – 2017. – № 1. – С. 347–352 . – Режим доступу: http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2017-1_0-pages-347_352.pdf (15.08.2017). – Назва з екрана. – На укр. яз.
загальний = Потенціал
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство : торгове