Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Дули, Р. - BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Дули, Р. - BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Книга
Автор: Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Видавництво: Попурри, 2015 г.
ISBN 978-985-15-2507-8
Автор: Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Видавництво: Попурри, 2015 г.
ISBN 978-985-15-2507-8
Книга
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] / Р. Дули ; пер. с англ. В. Рубинчик. – Минск : Попурри, 2015. – 336 с. + Электрон. содержание . – Режим доступа: локальная сеть ПУЭТ. – На рус. яз. – ISBN 978-985-15-2507-8.
УДК 658.8:005.32 Д81
загальний = Маркетинг
загальний = Купівля-продаж
загальний = Наука
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Стимулювання
загальний = Психологія : торгівлі
загальний = Маркетинг : нейромаркетинг
379332 Загальний читальний зал
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] / Р. Дули ; пер. с англ. В. Рубинчик. – Минск : Попурри, 2015. – 336 с. + Электрон. содержание . – Режим доступа: локальная сеть ПУЭТ. – На рус. яз. – ISBN 978-985-15-2507-8.
УДК 658.8:005.32 Д81
загальний = Маркетинг
загальний = Купівля-продаж
загальний = Наука
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Стимулювання
загальний = Психологія : торгівлі
загальний = Маркетинг : нейромаркетинг
379332 Загальний читальний зал