лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Дули, Р. - BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]

Дули, Р. - BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]

BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Автор: Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Видавництво: Попурри, 2015 г.
ISBN 978-985-15-2507-8

повний текст

Заказать Заказать

На полку На полку


Книга

Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] / Р. Дули ; пер. с англ. В. Рубинчик. – Минск : Попурри, 2015. – 336 с. + Электрон. содержание . – Режим доступа: локальная сеть ПУЭТ. – На рус. яз. – ISBN 978-985-15-2507-8.

УДК 658.8:005.32 Д81

загальний = Маркетинг
загальний = Купівля-продаж
загальний = Наука
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Стимулювання
загальний = Психологія : торгівлі
загальний = Маркетинг : нейромаркетинг

379332 Загальний читальний зал



© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.9.170)