лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Шовтюк, Д. - Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]

Шовтюк, Д. - Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]

Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
Немає прим.
Статья
Автор: Шовтюк, Д.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Шовтюк, Д.
Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст] / Д. Шовтюк, Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2017. – № 2. – С. 69–70 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.


загальний = Маркетинг
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Ефективність
загальний = Маркетинг : нейромаркетинг


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Вісник Київського інституту бізнесу та технологій
Немає прим.
Выпуск

Вісник Київського інституту бізнесу та технологій № 2
2017 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.9.169)