Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Шовтюк, Д. - Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
Шовтюк, Д. - Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
Статья
Автор: Шовтюк, Д.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шовтюк, Д.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Шовтюк, Д.
Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст] / Д. Шовтюк, Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2017. – № 2. – С. 69–70 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Ефективність
загальний = Маркетинг : нейромаркетинг
Шовтюк, Д.
Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст] / Д. Шовтюк, Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2017. – № 2. – С. 69–70 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Ефективність
загальний = Маркетинг : нейромаркетинг