Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Бергер, А. Д. - Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м'ясопереробної галузі [Текст]
Бергер, А. Д. - Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м'ясопереробної галузі [Текст]
Статья
Автор: Бергер, А. Д.
Наукові праці національного університету харчових технологій. Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м'ясопереробної галузі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бергер, А. Д.
Наукові праці національного університету харчових технологій. Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м'ясопереробної галузі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Бергер, А. Д.
Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м'ясопереробної галузі [Текст] / А. Д. Бергер // Наукові праці національного університету харчових технологій. – 2018. – Т. 24, № 1. – С. 96–100. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Потенціал
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Переробка : м'яса
загальний = Промисловість : м'ясна
Бергер, А. Д.
Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м'ясопереробної галузі [Текст] / А. Д. Бергер // Наукові праці національного університету харчових технологій. – 2018. – Т. 24, № 1. – С. 96–100. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Потенціал
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Переробка : м'яса
загальний = Промисловість : м'ясна