Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Павлов, В. I. - Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст]
Павлов, В. I. - Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Павлов, В. I.
Формування системи ідентифікації товарів в Україні [Текст]. Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Павлов, В. I.
Формування системи ідентифікації товарів в Україні [Текст]. Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.422.51 П12
Павлов, В. I.
Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст] / В. I. Павлов, Л. М. Акімова // Формування системи ідентифікації товарів в Україні [Текст] : монографія / В. I. Павлов, Л. М. Акімова. – Рівне : НУВГП, 2013. – С. 125–144. – На укр. яз.
загальний = Ринок : товарний
загальний = Конкурентоспроможність : товарів
загальний = Оцінка
загальний = Бренд
65.422.51 П12
Павлов, В. I.
Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст] / В. I. Павлов, Л. М. Акімова // Формування системи ідентифікації товарів в Україні [Текст] : монографія / В. I. Павлов, Л. М. Акімова. – Рівне : НУВГП, 2013. – С. 125–144. – На укр. яз.
загальний = Ринок : товарний
загальний = Конкурентоспроможність : товарів
загальний = Оцінка
загальний = Бренд