Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Окландер, М. А. - Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти [Текст]
Окландер, М. А. - Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти [Текст]
Статья
Автор: Окландер, М. А.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Окландер, М. А.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Окландер, М. А.
Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти [Текст] / М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О. I. Яшкіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – № 1. – С. 118–129. – На укр. яз.
загальний = Контроль
загальний = Якість
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Маркетинг : онлайновий
Окландер, М. А.
Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти [Текст] / М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О. I. Яшкіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – № 1. – С. 118–129. – На укр. яз.
загальний = Контроль
загальний = Якість
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Маркетинг : онлайновий