лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Садриев, Д. С. - Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции [Текст]

Садриев, Д. С. - Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции [Текст]

Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Автор: Садриев, Д. С.
Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции [Текст]: монография
Серия: Научная мысль
Видавництво: ИНФРА-М, 2017 г.
ISBN 978-5-16-101406-6

повний текст

Заказать Заказать

На полку На полку


Книга

Садриев, Д. С.
Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции [Текст] : монография / Д. С. Садриев, Н. В. Андрианова. – Москва : ИНФРА-М, 2017. – 180 с. + Электрон. содержание. – (Научная мысль) . – Режим доступа: локальная сеть ПУЭТ. – На рус. яз. – ISBN 978-5-16-101406-6.

УДК 339.138:658.84 С14

загальний = Маркетинг
загальний = Діяльність : збутова
загальний = Ринок : збуту
загальний = Реалізація : продукції

384171 Загальний читальний зал



© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.83)