Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Соломянюк, Н. М. - Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст]
Соломянюк, Н. М. - Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст]
Статья
Автор: Соломянюк, Н. М.
Формування ринкових відносин в Україні. Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Соломянюк, Н. М.
Формування ринкових відносин в Україні. Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Соломянюк, Н. М.
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2018. – № 12. – С. 56–64. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Мерчандайзинг
Управління : продажами
Соломянюк, Н. М.
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2018. – № 12. – С. 56–64. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Мерчандайзинг
Управління : продажами