Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Багорка, М. О. - Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]
Багорка, М. О. - Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]
Книга
Автор: Багорка, М. О.
Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]
Видавництво: ТОВ НВП "Укрпромторгсервіс", 2018 г.
ISBN 978-617-7464-23-4
Автор: Багорка, М. О.
Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]
Видавництво: ТОВ НВП "Укрпромторгсервіс", 2018 г.
ISBN 978-617-7464-23-4
Книга
Багорка, М. О.
Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст] / М. О. Багорка. – Полтава : ТОВ НВП "Укрпромторгсервіс", 2018. – 333 с. + Електрон. зміст . – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз. – ISBN 978-617-7464-23-4.
УДК 631.1.027:338.439.5 Б14
загальний = Маркетинг : стратегічний
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
385678 Загальний читальний зал
Багорка, М. О.
Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст] / М. О. Багорка. – Полтава : ТОВ НВП "Укрпромторгсервіс", 2018. – 333 с. + Електрон. зміст . – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз. – ISBN 978-617-7464-23-4.
УДК 631.1.027:338.439.5 Б14
загальний = Маркетинг : стратегічний
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
385678 Загальний читальний зал