лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Багорка, М. О. - Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]

Багорка, М. О. - Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]

Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Автор: Багорка, М. О.
Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст]
Видавництво: ТОВ НВП "Укрпромторгсервіс", 2018 г.
ISBN 978-617-7464-23-4

повний текст

Заказать Заказать

На полку На полку


Книга

Багорка, М. О.
Маркетингова стратегія підприємств органічної продукції [Текст] / М. О. Багорка. – Полтава : ТОВ НВП "Укрпромторгсервіс", 2018. – 333 с. + Електрон. зміст . – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз. – ISBN 978-617-7464-23-4.

УДК 631.1.027:338.439.5 Б14

загальний = Маркетинг : стратегічний
загальний = Підприємство : сільськогосподарське

385678 Загальний читальний зал



© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.86)