Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гаврилюк, А. М. - Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Те...
Гаврилюк, А. М. - Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Те...
Статья
Автор: Гаврилюк, А. М.
Інвестиції: практика та досвід. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Те...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гаврилюк, А. М.
Інвестиції: практика та досвід. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Те...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гаврилюк, А. М.
Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Текст] / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 13. – С. 84–91 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Туризм
загальний = Маркетинг : соціальний
Гаврилюк, А. М.
Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Текст] / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. – 2019. – № 13. – С. 84–91 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Туризм
загальний = Маркетинг : соціальний