Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Adamczyk, Grażyna - Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst]
Adamczyk, Grażyna - Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst]
Книга
Автор: Adamczyk, Grażyna
Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst]: materiały pomocnicze do wykładów i ćwiczeń
Видавництво: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, 2011 г.
ISBN 978-83-88537-97-4
Автор: Adamczyk, Grażyna
Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst]: materiały pomocnicze do wykładów i ćwiczeń
Видавництво: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, 2011 г.
ISBN 978-83-88537-97-4
Книга
65.291.33я7 А28
Adamczyk, Grażyna
Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst] : materiały pomocnicze do wykładów i ćwiczeń / Grażyna Adamczyk, Roman Dawid Tauber. – Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, 2011. – 136 c. : іл. – Основи маркетингу товарів. Вибрані питання (допоміжні матеріали для лекцій та вправ). – На пол. яз. – ISBN 978-83-88537-97-4.
ББК 65.291.33я7 А28
загальний = Маркетинг
загальний = Товар
374725 Наук. абонемент
65.291.33я7 А28
Adamczyk, Grażyna
Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst] : materiały pomocnicze do wykładów i ćwiczeń / Grażyna Adamczyk, Roman Dawid Tauber. – Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, 2011. – 136 c. : іл. – Основи маркетингу товарів. Вибрані питання (допоміжні матеріали для лекцій та вправ). – На пол. яз. – ISBN 978-83-88537-97-4.
ББК 65.291.33я7 А28
загальний = Маркетинг
загальний = Товар
374725 Наук. абонемент