лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навигатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Приватний кабінет: інформація


Электронный каталог: Заруба, В. Я. - Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств b2c сектору [Текст]

Заруба, В. Я. - Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств b2c сектору [Текст]

Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств b2c сектору [Текст]
Нет экз.
Статья
Автор: Заруба, В. Я.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств b2c сектору [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует

полный текст

На полку На полку


Статья

Заруба, В. Я.
Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств b2c сектору [Текст] / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 1. – С. 97–107 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1537. – На укр. яз.


загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Форма
загальний = Діяльність : підприємства


Привязано к:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Нет экз.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 1
2019 г.
ISBN отсутствует


Заказать Заказать

На полку На полку


© Все права защищены ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=3.214.184.223)