Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст]
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст]
Книга
Автор:
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст]
Видавництво: Ін-т трансформації суспільства, 2011 г.
ISBN 978-966-8534-09-6
Автор:
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст]
Видавництво: Ін-т трансформації суспільства, 2011 г.
ISBN 978-966-8534-09-6
Книга
65.04(4укр) Б87
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст] / за заг. ред. О. І. Соскін. – Київ : Ін-т трансформації суспільства, 2011. – 80 с. : іл. – На укр. яз. – ISBN 978-966-8534-09-6.
ББК 65.04(4укр) Б87
загальний = Брендинг
загальний = Україна
загальний = Географія : соціально-економічна
загальний = Планування : муніципальне
загальний = Бренд
загальний = Управління : муніципальне
363883 Наук. абонемент
65.04(4укр) Б87
Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України [Текст] / за заг. ред. О. І. Соскін. – Київ : Ін-т трансформації суспільства, 2011. – 80 с. : іл. – На укр. яз. – ISBN 978-966-8534-09-6.
ББК 65.04(4укр) Б87
загальний = Брендинг
загальний = Україна
загальний = Географія : соціально-економічна
загальний = Планування : муніципальне
загальний = Бренд
загальний = Управління : муніципальне
363883 Наук. абонемент