Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Вініченко, С. А. - Особливості формування маркетингових стратегій на ринку продукції бджільництва [Текст]
Вініченко, С. А. - Особливості формування маркетингових стратегій на ринку продукції бджільництва [Текст]
Статья
Автор: Вініченко, С. А.
Економіка та держава. Особливості формування маркетингових стратегій на ринку продукції бджільництва [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Вініченко, С. А.
Економіка та держава. Особливості формування маркетингових стратегій на ринку продукції бджільництва [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Вініченко, С. А.
Особливості формування маркетингових стратегій на ринку продукції бджільництва [Текст] / С. А. Вініченко // Економіка та держава. – 2019. – № 11. – С. 116–120. – На укр. яз.
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Ринок
загальний = Бджільництво
загальний = Конкуренція
загальний = Формування
загальний = Стратегія
Вініченко, С. А.
Особливості формування маркетингових стратегій на ринку продукції бджільництва [Текст] / С. А. Вініченко // Економіка та держава. – 2019. – № 11. – С. 116–120. – На укр. яз.
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Ринок
загальний = Бджільництво
загальний = Конкуренція
загальний = Формування
загальний = Стратегія