Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гейко, М. Є. - Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ...
Гейко, М. Є. - Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ...
Статья
Автор: Гейко, М. Є.
Формування ринкових відносин в Україні. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гейко, М. Є.
Формування ринкових відносин в Україні. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гейко, М. Є.
Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" [Текст] / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 11. – С. 102–108 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Мерчандайзинг
Управління : продажами
Гейко, М. Є.
Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" [Текст] / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 11. – С. 102–108 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Мерчандайзинг
Управління : продажами