Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Новицька, І. В. - Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції [Текст]
Новицька, І. В. - Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції [Текст]
Статья
Автор: Новицька, І. В.
Вісник економічної науки України. Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Новицька, І. В.
Вісник економічної науки України. Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Новицька, І. В.
Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції [Текст] / І. В. Новицька // Вісник економічної науки України. – 2019. – № 2. – С. 196–200 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка : цифрова
загальний = Продукт : органічний
Новицька, І. В.
Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції [Текст] / І. В. Новицька // Вісник економічної науки України. – 2019. – № 2. – С. 196–200 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка : цифрова
загальний = Продукт : органічний