Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Осаула, В. О. - Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст]
Осаула, В. О. - Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст]
Статья
Автор: Осаула, В. О.
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Осаула, В. О.
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Осаула, В. О.
Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2019. – № 3. – С. 88–93 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Реклама : соціальна
загальний = Інформація
загальний = Комунікація
загальний = Суспільство
Осаула, В. О.
Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2019. – № 3. – С. 88–93 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Реклама : соціальна
загальний = Інформація
загальний = Комунікація
загальний = Суспільство