Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Разінькова, М. Ю. - Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст]
Разінькова, М. Ю. - Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст]
Статья
Автор: Разінькова, М. Ю.
Економіка та держава. Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Разінькова, М. Ю.
Економіка та держава. Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Разінькова, М. Ю.
Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. – 2020. – № 2. – С. 62–66 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство
загальний = Планування : маркетингове
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Бізнес : ресторанний
Разінькова, М. Ю.
Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. – 2020. – № 2. – С. 62–66 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство
загальний = Планування : маркетингове
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Бізнес : ресторанний