Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Марченко, С. М. - Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог...
Марченко, С. М. - Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог...
Автореферат/Диссертация
Автор: Марченко, С. М.
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог...: автореф. дис … канд.. екон. наук : 08.00.04
Видавництво: МАУП, 2014 г.
ISBN відсутній
Автор: Марченко, С. М.
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог...: автореф. дис … канд.. екон. наук : 08.00.04
Видавництво: МАУП, 2014 г.
ISBN відсутній
Автореферат
Марченко, С. М.
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування [Текст] : автореф. дис … канд. екон. наук : 08.00.04 / С. М. Марченко. – Київ : МАУП, 2014. – 20 с. – На укр. яз.
УДК 338.45:658.8:631.3 М30
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
загальний = Ціноутворення
загальний = Промисловість : машинобудівна
1225/АД ЧЗ3
Марченко, С. М.
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування [Текст] : автореф. дис … канд. екон. наук : 08.00.04 / С. М. Марченко. – Київ : МАУП, 2014. – 20 с. – На укр. яз.
УДК 338.45:658.8:631.3 М30
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
загальний = Ціноутворення
загальний = Промисловість : машинобудівна
1225/АД ЧЗ3